torsdag 26 januari 2012

Bröst Pass

Idag stod de bröst på schemat :) vart ett riktigt bra pass med Spången på Power Club.
så jävla skönt å få köra ordentligt på morgonen å känna att kroppen har fått anstränga sig ordentligt.

Litet urval av övningar.

Bänkpress: 70x fail 2 sett 100x10-12 3 sett

Bänkpress lutande: 70x fail 3 sett

Cablecross: 35x 10 2 sett

PecDec: 50x  fail

Höll mig till lite lättare vikter idag så att brösten verkligen skulle få jobba till max å bli riktigt slut körda ;)

Bra Bröstövningar!

Kosten idag har vart lite sämre :( inte fått i mig allt jag behövt samt att min älskade Mor fyller år idag så de vart en del gott :D älskar å fika. på vägen hem vart jag så sjukt hungrig så då vart de tyvärr donken, å de vart inte så lite heller, men de håller vi hemlig eller vad säger ni?  ;)

imorgon tänkte jag trötta ut min kära rygg till max med Nippe. får se vart vi kör nånstans.
Till alla som läser (om de är nån) vore kul om ett gäng tränings folk kunde köra ihop nån gång killar som tjejer, å bara mata på å snacka lite skit. Jag är flexibel å kan ta mig till andra gym än mina ordinarie ;)

Nu ska jag fixa iordning lite visitkort så man har inför PT kariären (hoppas de går vägen)

Om de finns nått önskemål på vad de ska skrivas lite om eller funderingar så säg gärna till, tycker de är kul å kunna hjälpa folk när man äntligen kan ;)

Nu ska jag ta å äta lite mer, hörs ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar