tisdag 31 januari 2012

Rygg Pass!

Idag körde jag rygg med Mecki å jag tror fan att jag fick till ett av mina absolut bästa rygg pass.
fick en sån sinnessjuk bra kontakt med latsen att det verkligen sved vid sista reppsen :)
Känns så jävla bra när man får till ett sånt jävla bra pass att det verkligen värmer mig :) Dock kommer det nog göra förbannat ont imorgon eller i övermorgon, men fuck it, NO PAIN, NO GAIN.
Har ätit förbannat mycket idag men vart lite små slapp med vad.
nån macka med kalkon när jag gick upp å när jag lämnat min lilla dotter så vart det ett gäng stekta ägg :)
sedan vid lunch var det laddning inför kommande passet så då vart det Pizza hut med Nippe :D
kan unna sig en del när man bulkar som tur är å innan träning vart det som vanligt en shake å efter träning vart det 500 gram kött å 175 gram vitlöksbröd ;) ska vara gott å leva
                                                                       Portion 1

Ett urval av dagens övningar:


Latsdrag brett grepp: 67,5x fail 1 sett  90x10 1 sett  120x8 1 sett  105x10 1 sett

Sittande rodd brett grepp: 67,5x fail 3 sett

Latsdrag smalt grepp: 100x8 2 sett

Sittande rodd maskin: 70x fail

Passet tog ca 60 min å efter var man helt död att jag knappt orkade köra hem :)

Nu känner jag att det är dags för en bar innan det blir läggdags ;)
Imorgon står det "tuttlyft" på schemat :D
Samt kolla lite efter nytt jobb så man kan komma bort från den satans bygg svängen :/

För er som funderar eller håller på att gå ner i vikt, det här kanske kan vara en hjälp på vägen.
Diet Guiden

Å för er som vill bygga mer massa på kroppen.
Bygga Muskler

Med detta lämnar jag nu er för en god natts sömn.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar