lördag 21 januari 2012

This is me!!

Tänkt att starta en liten blogg om min vardag men mest om min träning.
Har kämpat i lite över 3 år nu med att få en bättre form å bättre välbefinnande, startade på ca 116 kg övervikt.
Men efter ca 1 års diet så kom jag ner på 77 kg med 9% bodyfat, tyvärr såg jag bara allmänt sjuk ut då.
Jag valde att försöka bygga upp kroppen med mer muskler vilket ledde till att jag fastnade för muskel bygge, å nu är mitt största intresse bodybuilding.
Jag har ett sikte på att ställa upp i tävling å hoppas på att lyckas med de senast 2013.
Jag hoppas att jag med mitt skrivande kan hjälpa andra i kampen mot övervikt för jag vet själv hur jobbigt det är å hur psykiskt påfrestande de är.
I den mån jag kan så kommer jag självklart att hjälpa de som frågar.
Jag hoppas att jag kommer göra ett bra jobb med bloggen så nån kanske läser den också :)
Liten presentation av mig själv kanske man ska göra :)
Robin André heter jag å är 28 år, Stockholms mupp.
Lever ihop med min älskade sambo Linda å tillsammans har vi en underbar liten prinsessa på 4 år vid namn Linnéa.
Jobbar å sliter inom bygg branschen.

Delar med mig av en video jag har klippt ihop med min utveckling änsålänge, sista bilden i videon är tagen för ca 1 år sedan.
Kommer regelbundet lägga upp både bilder och videor.
Peace out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar