måndag 23 januari 2012

Ett ok rygg pass!

Startade med att ladda kroppen med hjälp av äggröra ihop med stark korv.
passet bestod av:

Latsdrag (brett grepp) 80x16  2 sett 100x12-13 2 sett
Latsdrag (omvänt grepp) 100x11-12  3 sett
Stång rodd 70x fail 2 sett 100x10 2 sett
Sittande rodd 80x12 2 sett 100x8-10  2 sett
Avslutade passet med lite andra små övningar som jag ej minns namnet på men passet varade i ca 40 minuter idag.

än så länge har jag fått i mig lite över 100 gram protein men ska försöka landa på 300-400 gram idag.
imorgon är siktet på armar, så jag måste få i mig satans med mat så jag får extrem pump å tryck i armarna imorgon ;)

rätt skönt å tänka tillbaka å veta att jag inte ser ut som förr

att man har vägt 116 kg som mest är för mig otroligt men ändå väldigt komiskt då mitt mål nu ligger på 115 kg innan nästa diet :)
Dock blir de ingen fetto vikt nu som tur är.
Dagsformen är jag inte riktigt nöjd med ännu, men de kommer ta ett tag innan jag blir det tyvärr
jag är säkert korkad i mångas ögon, men alla som vill tävla eller tävlar vet att blir man nöjd så börjar man lätt släpa efter vilket jag inte tänker låta mig själv göra.

jag har mitt mål å jag vet hur jag ska ta mig dit, de kommer ta tid men jag tänker ALDRIG ge upp å låta min kropp förfalla igen.
Massor av mat, Hård träning å ordentligt med vila så ska jag växa.
Lagom är bra, Större är bättre MEN Störst ÄR bäst ;)
de är vad som gäller för mig.

Peace out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar