tisdag 24 januari 2012

Ofrivillig vilodag!

Planen var att de skulle blivit ett fett arm pass idag, men på grund av en jävla huvudvärk så sket sig det. Imorgon så ska jag köra på Power Club igen med Spång :)
Eftersom de sket sig idag så tänkte jag ta å dela med mig lite av måtten jag tog för ca 2 veckor sedan,

Axlar (omfång) 140 cm
Bröst (omfång) 128,5 cm
Midja (omfång) 93 cm
Lår (omfång) 60 cm
Vader (omfång) 42 cm
Över arm (omfång) 41,5 cm
Under arm (omfång) 35 cm

Så ser mina mått ut men ska se till att öka över axlar å bröst å minska på midjan.
min dröm fysik :)
å till alla som bara tycker jag är sjuk med sånna mål eller att de bara är äckligt, lägg på minnet att det är inte för er jag tränar.
Jag vet att jag aldrig kommer å nå den fysiken, men jag ska se till att jag är över de normala när jag känner mig nöjd ;)

Till alla som kör eller funderar på diet så kan jag personligen starkt rekomendera Periodisk Fasta.
bifogar lite info som ni kan läsa (om ni inte är för lata)

Jag hoppas att det kan vara till nån hjälp för er där ute.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar