söndag 29 april 2012

beach 2012, lägg ner

Varje år är det samma sak, Beach 2012 heter det i år.
Det startar varje ny år å gymmen fylls till max med folk som sliter som djur å satsar sten hårt.

Februari månad kommer å folket på gymmen minskar drastiskt igen då alla ny års löften bryts (åter igen)
Det största felet de flesta gör är att de satsar för hårt, sätter för höga mål å bränner ut sig själva istället.

Det gäller att börja försiktigt, se vad kroppen orkar, hur erat psyke påverkas, jaga små del mål istället.
Att hela tiden sträva efter en strand form blir bara jobbigt å kan lätt resultera i att man går upp lite extra istället för att hålla vikten nere.
Försök istället att ändra erat liv, era vanor, er hälsa å gör träningen till en vardag för er.

Att träna öka så mycket i eran kropp att ni kommer få ett bättre välbefinnande, trevligare humör, bättrad hy, MYCKET BÄTTRE HÄLSA, å förmodligen en bättre kropp om ni sköter er å inte jojo bantar hela tiden för det sliter bara så onödigt mycket på de inre organen.

Jag ändrade mitt liv totalt å mår så otroligt mycket bättre idag, men visst kan jag erkänna att jag är lite manisk med min träning, men det beror på att jag vill tävla i bodybuilding samt att jag verkligen älskar att träna å skulptera kroppen.

Sluta komma med dåliga ursäkter hela tiden för det håller inte. Det ända som hindrar er är ni själva å ingen annan.
Å kom absolut inte å säg att det inte finns tid för det finns det gott om.
2 som imponerar mig nu är min käre sambo som försöker ta sig tid för träning på morgonen innan jobbet men även mellan sina kunder på jobbet samt verkligen försöker lära sig allt om kallorier å den bästa kosten för resultaten å den andra är en gammal klass kompis till mig vid namn Annica.
Hon frågade mig om råd å tipps vilket jag gärna ger, hon förklarade sin sits å hur hennes vardag ser ut å hur det är med tiden. Jag hjälpte henne med kost, tränings schema samt olika övningar för de grupper hon vill bättra. Hon kämpar på ordentligt även om de visar sig finnas 30 minuter att avvara på dagen. Så kan hon som fler barns mamma med dagar fyllda av aktiviteter få tid för träning så kan ni.

Vill ni inte så skiter ni i det helt enkelt, men sluta bara med ursäkter. Inga hinder utom er själva. Bara man vill sp kan man. Kämpa på å tro på er själva.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar