måndag 2 april 2012

Crosstrainer & Rygg

Efter min sista behandling idag så åkte jag direkt till Flex i hagsätra ;)
Startade med 15 min på crosstrainer i högt tempo så förbränningen kom igång ordentligt :)
Sedan vart det ett riktigt nice ryggpass :)
Körde bara 3 övningar men en jäkla massa sett å riktigt ordentligt fokus på utförande.
Både positivt & negativt utförande, å satan vilken kontakt jag fick ;)

Hade tänkt att avsluta med crosstrainer också men tyvärr som kom huvudvärken ikapp mig :( men jag hann iallafall få till ett bra pass i övrigt ;)

För den som vill göra en egen protein shake så kan jag rekomendera att köpa kvarg på Lidl,
Ta 250 g blanda med 2 dl mellan mjölk samt en halv dl fun light (valfri smak) skaka ordentligt å njut sedan ;)
Blir ca 235 kcal å ungefär 32-36 gram protein ;) riktigt nice å billigt.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar