lördag 7 april 2012

:O ätardag gick överstyr

Har inte gått någe vidare med träningen :( vart dålig å vill inte utmana kroppen för mycket.
Å min ätardag gick väl inte som tänkt <:o råkade visst bli en ätar helg :) har fan ätit ikapp 2 veckor tror jag vilket betyder att jag kommer få sota som fan för de den kommande tiden :(
Måste ta tag i min diet igen nu å se till att komma på banan igen.

Som jag sa tidigare så förklarade jag krig mot min kropp ;) å de ska jag göra allt jag kan för att vinna nu ;)
Riktigt jävla strikt kommer det vara framöver med kosten om jag så ska börja väga maten. Träningen ska jag ta till nästa nivå å kosttillskotten ska ökas på allt å mer där till.
Formen jag jagar ska jag få.
Målet finns inom sikt, men det är en hård å kämpig väg dit.

Imorgon vankas det jobb igen ;) riktigt nice på Svensk Evenemangs Säkerhet å verkar vara riktigt skoj folk jag får jobba med. Trevliga å hjälpsamma så jag slipper känna mig utanför ;)
Hoppas bara på nice väder då de är utomhus :/
Å med lite tur kanske jag hinner mer ett pass på Power Club innan också ;)
Annars blir det iallafall ett axel pass hemma.

Pekar Out så länge fuckers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar