torsdag 26 april 2012

Jaaaaaaa (Fitness 24/7)

Fuck yea!!!!

Nu jävlar är jag tillbaka. Gick inte som tänkt sist :(
Men nu jävlar har jag hittat tillbaka igen :) började på ett till gym idag :) så nu kör jag även på Fitness 24/7
Det vart bröst idag med min nya kollega Ola ;) bra tränings partner med rätt fokus i träningen å jagar rätt resultat istället för styrka :)

Bröst kördes idag :D en av favorit grupperna. Taskig styrka men det var ju väntat. Fick bra kontakt även om det var galet nya maskiner som knappt jag förstod mig på först :) men de gick riktigt bra genom hela passet å kommer förmodligen få en hemsk tränings värk.
Kommer börja uppdatera bättre å skriva mer om övningarna på varje pass och mer tipps på bra övningar för olika muskel grupper samt börja med mer kost råd för er som kanske är intresserade :) så hoppas nån läser å får bra tipps för framtida resultat.

Är fylld med endorfiner just nu så mitt humör är riktigt bra ;) känns så satans skönt å komma igång igen.
Såg mig själv i spegeln idag å insåg att jag har tappat alldeles för mycket på senaste då jag inte kunnat träna :( liten tjockis i mina ögon.

Men nu har jag beställt mer kosttillskott för att få igång mig själv å maximera resultaten för min diet ;) så nu jävlar ska de brännas fett å skulptera kroppen till min livs form :) men den ska sedan bara bli bättre å grövre för varje år :)

Torsdag idag å jag var tvungen med en klassiker som jag inte ätit på bra länge :) ärtsoppa å pannkakor :D så jävla gott.
Å nu väntas lång helg med en jävla massa träning. Tack vare Fitness 24/7 så kan jag träna precis när jag vill vilket betyder att jag äntligen kan träna mitt i natten :) t.ex en tråkig lördag med mycket energi så glider jag bara iväg å mördar kroppen istället medans många andra super bort formen ;)

Jag är en manisk tränings människa men det älskar jag. Mår så otroligt bra av träningen att alla andra runt omkring märker om jag fått träna eller ej.
Utan träning så blir jag deprimerad .
Å som tur är får min älskade tillbaka sin positiva gubbe igen ;) tack min älskade för att du alltid finns vid min sida å stöttar mig genom allt.

Nu gott folk är kriget igång på nytt å JAG har övertaget mot kroppen just nu å på ingång är mina vapen mot fettet ;)

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar