måndag 9 april 2012

Paus

Kommer ta en paus i skrivandet å med träningen :( sitter på sjukan igen (mitt andra hem) å det verkar tyvärr som min kropp vinner denna strid :( jag ger inte upp, men jag måste låta kroppen göra sitt så jag kan få fokusera på att återhämta mig så fort som möjligt.

Just nu har mina leder gett upp i armarna, höger sida domnar hela tiden, hög feber, fruktansvärt ont i huvud å nacke å ingen aptit för att kunna äta :(

Hoppas verkligen att jag kan bli bra snart igen.
Är så jävla less på min kropp å att det alltid ska vara nått. Sitter inte här för att beklaga mig utan mest bara för att skriva av mig så jag själv känner lite lättnad å så jag kan gå tillbaka å se hur dåligt jag mådde.

Få bara hoppas på det bästa just nu å låta kroppen ge upp innan jag går till attack igen.
Hur som helst så SKA sista slaget bli mitt.....

Peace

1 kommentar:

  1. Kämpa på mannen, vila ordentligt nu så du kan växa och bli starkare. Å kroppen blir frisk. Det som inte dödar härdar.

    SvaraRadera