lördag 21 april 2012

Mer målmedveten än någonsin

Har inte kunnat träna på ett tag nu å därför inte vart motiverad heller att följa min diet fullt ut :(
Är under utredning av sjukan fortfarande men får iallafall vara hemma :) en av deras misstankar just nu är att jag kan ha haft en blod propp :/ inte så kul kanske. Men men, har ett flertal undersökningar kvar innan jag får veta nått helt säkert.
Tills dess får jag helt enkelt bita ihop å blicka framåt, orkar inte åka in hela tiden så de tänker jag strunta i tills det är riktigt allvarligt istället.

Så nu tänker jag strunta i kroppen igen å fortsätta strida framåt. Börjat ett nytt jobb inom smide :) verkar skoj samt att jag fortsätter kämpa mig framåt för att bli ordningsvakt.
Å på måndag börjar jag äntligen att träna igen :D ska bli så sjukt jävla skönt å mörda kroppen totalt igen ;) kommer att köra bröst å mage på måndag å då blir det FULL fokus på maximal kontakt å se till att bryta ner så mycket muskel fiber som möjligt för bästa muskel utveckling ;)

Kommer att få en sån jävla träningsvärk men de kommer ändå att vara så satans skönt ;)

Så nu jävlar kör vi igen gott folk.
No Pain, No Gain. Hardcore al the way nu ;)
Diet blir strikt från måndag å rippad ska jag fan försöka bli nu.
Mer mål medveten än någonsin å motiverad till max.

Peace Out alla kämpar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar