fredag 27 april 2012

Fitness 24/7 Rygg

efter en soft dag på jobbet så stod det Rygg på schemat idag ;) vart ett riktigt bra pass med Ola.

ett urval av övningar:
Latsdrag 85 kg
Sittande rodd 85 kg
Rodd i maskin 55 kg
Latsdrag i maskin 75 kg

körde olika reps varje sett å fokuserade endast på maximal kontakt hela tiden så därför har jag ingen aning om hur många reps det vart. höll det mellan 3-6 sett på varje övning.

fick bättre kontakt än väntat å mer tryck än jag trodde, men det märks att det var ett tag sedan samt att dieten som är i full rullning igen visar hur svag man är :D
hur som haver så är jag jävligt nöjd med passet, å vem vet, kanske blir ett pass i natt igen bara för att jag kan ;)

har lite torka i skallen just nu så det får bli ett bättre å rikare inlägg imorgon ;)



fucking bring it. it´s time to kill my body one more time.
nu ska formen nås, så nu kör jag all in på allt ;)

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar