onsdag 4 april 2012

Fucking Hardcore

Helt seriöst, fick fane mig till ett av mina helt klart bästa pass på länge :) verkligen kände hur kroppen fick slita å arbeta till max ;)
Startade med Crosstrainer i 25 minuter, högt tempo å medel motstånd, direkt efter det vart 22 minuter Powerwalk på gåbandet sedan fick bröst å triceps arbeta hårt å riktigt intensivt :) körde mer eller mindre super sett nästan hela tiden vilket gjorde sitt kan jag lova :)
Vart 3 övningar på brösten å 2 för triceps, men det räckte alla gånger ;) fy satan va de tog bra å vilket jävla tryck jag fick :) det är verkligen skillnad på utförande å utförande. Brösten fick arbeta till max å brändes ut totalt :) verkligen sved från första settet.

Kändes riktigt jävla bra idag. Fick igång förbränningen ordentligt också å svettades som aldrig förr typ ;)
Så jävla nöjd med dagens pass :)

Direkt efter de helt galna passet solade jag såklart ;) så jävla skönt å halv somna i solariet :) riktigt avslappnande.

Till middag idag så blir det strimlad fläskfilé med wokade grönsaker :) ser jag fram emot.
Enkelt å gott, bara krydda efter egen smak. Tänkte göra lite starkare för att låta förbränningen arbeta lite extra ;)

Imorgon kör jag axlar i hagsätra tänkte jag ;)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar