söndag 8 april 2012

Working day

Riktigt nice dag på jobbet idag ;) jobbade på stadion, Djurgårdens första match :) är inte ett dugg intresserad av sporten men de är fan ett nice jobb å jäkla skön stämmning på publiken måste jag säga :)
Är så jävla kul å jobba inom service å säkerhet, verkligen nått jag trivs med.

Vart ingen träning idag tyvärr :( känns rent ut sagt för jävligt.
Hade fullt upp efter jobbet å senare på kvällen var jag bara för jävla lat :(
Men imorgon så lovar jag att det blir träning å de ska ske innan jag ens tänker tanken på att göra nått annat.

Tänkte köra stenhårt med Axlar, Rygg å Nacke ;) ska även köra som ett svin på Crosstrainern på kvällen ;) tänker trampa tills kroppen ger upp :)
Kosten idag har inte vart på topp men ändå kcal- samt okej med protein ;)

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar