måndag 2 april 2012

omorphia nordic 20.0

Helt sjukt om jag ska vara ärlig.
omorphia nordic 20.0 funkade.
Jag har minskat 3 cm än så länge men de tar ca 2 dagar till innan huden har stramat klart å fettet måste ta sig igenom kroppen å komma ut innan man kan se resultatet ordentligt.

Men jag kan faktiskt rekommendera behandlingen för den som vill få lite extra resultat, framförallt på mage som är så jävla svårt att få till.
Men de är att föredra omorphia nordic 20.0 istället för omorphia nordic 10.0 då den tar bort fettdepåer med ultraljud samt att den kombineras med hud åtstramning. Jag tänker köra mer ;)

Om nån dag så kommer jag kunna se resultatet ordentligt ;)

2 bilder på före å efter än så länge men tyvärr dåliga bilder. Ser klar skillnad om man ser det "live" ;)
Min älskade säger att hon ser en klar skillnad som tur är ;)

Peace out så länge

2 kommentarer:

  1. Va roligt.. Vi är glada för din skull.. :)

    Med vänliga hälsningar.
    Amir (VD Victus Medical)

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått med Omorphia 20.0? Har du gjort fler behandlingar? Har det givit lika mycket effekt? Ngt du rekommenderar?

    SvaraRadera