söndag 1 april 2012

Ofrivillig vila

Vart tyvärr vila idag :( haft en del å stå i samt att kroppen inte riktigt vart på min sida idag.
Mer domningar å en satans huvudvärk :( men imorgon startar vi på nytt igen med en hårdare diet. Kommer ta bort allt onödigt å se till att bara få i mig det nödvändiga.

Det är även min sista behandling på magen imorgon med omorphia nordic 10.0 samt att jag som sagt ska få prova på omorphia nordic 20.0 ;) ska bli riktigt intresant å se vad slut resultatet blir ;) har ju redan fått lite fastare hud på magen, men omorphia nordic 20.0 ska ju även hjälpa till å ta bort fettdepåer helt vilket kan ge ökade resultat ;) så jag ser fram emot morgondagen.

Ett litet tips på en väldigt enkel måltid för middag men som även smakar riktigt gott :) kyckling filé på grill läge i ugnen med lite ört kryddor på å servera med rotgrönsaker som också är ungsgrillade toppat med lite sötsur sås vid sidan av ;) enkelt, snålt med kcal samt protein rikt.

Lägger in klippen från igår lite senare då jag ändå ska ut på datorn sen :) då blir det även ett tipps på en nice prote shake för den som inte har protein pulver ;)

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar