torsdag 5 april 2012

Nytt jobb ;)

Fett nice :) tack vare Ola så har man nu börjat jobba inom smed yrket :) riktigt nice. Hoppas bara att min kropp pallar jobba tungt. Jobbar inne i stan vilket är fett nice inför sommaren ;)
Fick en lagom chock när jag fick börja svetsa redan första dagen :) första gången men de gick.

Å efter jobbet så lyckades jag, klant arslet själv backa in i en sandlåda å fick en fin jävla buckla på bakluckan >:( inte direkt vad jag ville få. Men men, Shit happens.

Vart tyvärr ingen träning idag :( helt död å utslagen i soffan nu å full proppad med piller :( min kropp gillar inte mig å de är ömsesidigt eftersom jag hatar min kropp, så jag förklarar KRIG.
Dock tror jag inte att jag vinner :) men jag ger mig inte.

SKA träna imorgon. Å sen ska min underbara familj komma på middag hos oss :) längtar som fan ;) ska bli riktigt nice.

Middagen idag vart tyvärr rester från igår, men jag fräste ihop det med 2 ägg för mer vitaminer, mineraler å PROTEIN ;)

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar