lördag 31 mars 2012

Bröst

Fy fan va skönt det var att få träna igen :) så satans underbart.
Nu ska jag se till å kunna hålla mig på banan igen ;)
Körde bröst med Marcus.
Vart ett riktigt bra pass måste jag säga.
Körde extra mycket i bänken idag för att fylla ut volymen igen ;)
Samt körde en massa i cablecrossen :) riktigt härlig kontakt med brösten genom hela passet, å ett tag kändes det som att jag skulle få nya "krigs skador" på sidan av brösten igen ;) fick sånt satans tryck.

Passade även på att kolla morgon vikten idag å till min förvåning så hade jag bara gått upp 300 gram under veckan fast jag inte kunnat fokusera på dieten under veckan ;) 94,9 kg stod vågen på.
Jäkligt skönt :)
Fick även till 2 klipp idag som jag lägger in sen om jag startar datorn, annars imorgon ;)

Tänkte dela ett tipps på mat som jag verkligen ÄLSKAR när det kommer till att äta ute.
Kungsgrillen på högtorget är BÄST, kyckling filé, ris å Rydbergs curry sås är så galet jävla gott ;)
Så om ni har vägarna förbi där så ser för fan till å äta där :) ni blir inte besvikna kan jag lova.
Personligen så skulle jag kunna äta där jämt om det gick ;)

Imorgon är det en fullspäckad dag så därför blir det slappa ikväll ;)
Ska köra rygg imorgon är det tänkt så jag uppdaterar mer imorgon ;)

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar