lördag 4 februari 2012

Dagens Pass Armar

Dagens pass var det armar som stod på listan, gick faktiskt riktigt jävla bra idag.
För första gången på 1 år kunde jag köra biceps curl med stång utan att få smärta i underarmarna.
Har haft en skada som gjort att jag inte kunnat greppa tyngre vikter med båda armarna sammtidigt, men idag gick det fane mig vägen efter 1 år av rehab övningar ;) körde inte så tungt utan höll mig mellan 40-50 kg för att inte utmana ödet.
urval av övningar:

Biceps Curl Hantel: 17,5x fail 2 sett  20x12 2 sett

Biceps Curl Stång: 40x12 2 sett  50x10 2 sett

Triceps Press: 100x10 2 sett  110x10 2 sett

Körde ca 50 min idag.
Innan passet vart det en protte shake å direkt efter vart det en likadan med smak av vanilj :)  sååååå jävla goda  ;)
Morgon vikten stod idag på 100,7 kg :) fan inte lätt alla gånger att gå upp i vikt, kämpar å äter som ett as men går inte upp mycket.
bjuder på 2 klipp från ett Bröst pass med Nippe å Spången



Är riktigt stolt över 140 kg då de är mitt Person Bästa änså länga :) Försöka på 150 kg snart ;)

Nu tänkte jag ta å äta lite mer innan lördagen är slut.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar