söndag 12 februari 2012

Dagens Pass, Bröst :D

Idag fick jag äntligen till mitt efterlängtade bröst pass ;) men tyvärr fick jag träna själv så de vart inge film klipp :(
ska försöka få till med både klipp å bilder så ofta jag kan så jag lyfter lite av intresset för denna blogg ;)
Urvalet av övningar idag:

Bänkpress: 70x fail 2 sett 90x10-12  3 sett  110x8-10 3 sett

Bröstpress: 80x fail 1 sett  90x10-12  3 sett

PecDec: vet ej vikten men körde tungt å ca 8-10 reps 4 sett

Cablecross: 35x10-12 3 sett

fick bra kontakt passet igenom men fy satan va de är tråkigt å träna själv å svårt att verkligen kunna ta i utan nån som kan passa.

fått i mig helt ok med mat men tror att jag tappa en del då jag var dålig eftersom jag ej kunde äta :(
å idag åt jag kyckling som var färdig marrinerad :( nått jag verkligen inte rekomenderar för de var på TOK för mycket olja i skiten så jag mådde bara illa å de gjorde inte saken bättre att jag var tvungen å äta för att få i mig ordentligt med mat å protein  :/

vad gör man inte för sina resultat :(  men men, ska trösta mig med 600 gram ostkaka snart så jag kan få ett grymt pass imorgon bitti innan jag ska på filminspelning :D ska spela buse imorgon.
så imorgon ska jag iallafall få till bilder under inspelningen ;)

nu ska jag ta å äta mer :D

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar