tisdag 28 februari 2012

Dagens Pass, Armar

Körde med Mecki i hagsätra idag :) men tyvärr hade han redan kört ett tag så vi han inte så mycket, men självklart körde jag vidare ;)
Fick till ett sjukt bra pass med helt otrolig kontakt med biceps :) de verkligen sved satan för en gångs skull :) var ett tag sen jag fick sådan kontakt. Det vart inte så många övningar utan ökade med fler sett istället å känner att de var rätt val.
Handlar som sagt inte om hur många övningar du gör utan vilken typ av kontakt du får, å eftersom jag inte tränar för att bli starkare utan för att se stark ut så är inte vikten heller så viktig.
Självklart är det kul å se vad man klara ibland men när det kommer till Bodybuilding så är muskel utveckling/definition det absolut viktigaste.

Kosten idag har tyvärr bara vart sådär, men iallafall fyllt med både protein å kollisar :) så växa ska jag nog göra.

Testade en bar idag som jag köpte i helgen som ska fylla som en måltid, 477 kcal i en bar är rätt mycket :) å satan vad jobbig den var å äta. Tog mig mellan 20-30 min å få i mig skiten å jävla kramp i käken av allt tuggande, var tyvärr inte jätte god men de gick ner :) men däremot när det kommer till protein pulver så kan jag rekommendera att inte snåla för mycket på priset :( köpte ett kg för å få nytt lite snabbt ni när ekonomin inte är på topp :( köpte billigt choklad pulver å de är fane mig INTE gott. Får fan tvinga i mig skiten nu :(

Scitec är helt klart det bästa när det kommer till smak däremot :) å de flesta Whey 100 är riktigt goda å prisvärda.
Brukar egentligen köpa Whey 100 4 kg hink men kunde inte nu, så de blir å bita ihop i några dagar till :(
Om jag får till de snart så blir det å åka in till Johan Malm på Scandinavian Nutrion där det bästa finns ;) å självklart den bästa personalen :)

Middagen bestod av kyckling burgare gjorda här hemma :) gott som fan å varje bestod av ca 300 kcal 24 g protein å 30 gram kollisar ;) 2 har jag fått i mig nu men MÅSTE få i mig mer, jag kan verkligen inte efter träning då jag mår så satans illa att det börjar störa mig en del, men men, keep fighting ;)

Blir nog en ap äcklig shake :D å 2 burgare till ;)

Min käraste hjälpte mig med lite bättre form bilder idag som jag bjuder på, tyvärr förändras det inte så mycket men så fort diet kommer igång så lovar jag att det kommer se bättre ut ;) ska se till å bli ripped as hell innan tävling :)

Peace Out så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar