måndag 13 februari 2012

Dagens Pass, Rygg & Trapz

Körde en riktigt bra pass imorse innan film inspelningen :) dock han jag inte ladda med mer än en protte shake men den gjorde nog susen i kombo med ostkakan igår natt :D

Urval av övningar:

Latsdrag brett grepp: 70x fail 2 sett 85x fail 1 sett 95x12 2 sett 100x8-10 2 sett

Sittande rodd brett grepp: 75x fail 3 sett

Hantel lyft åt sidan: 17,5x fail 3 sett 22,5x10 2 sett

Efter passet var det såklart mat i den mån jag fick i mig ;)
Sen var det ju film inspelning ;) fan va skoj det var men jag var inte beredda på att en riktig polis skulle leda mig i häktes scenen :) obehaglig känsla när man är lite större än vanligt me. Han var fan riktigt jävla trevlig å lätt å snacka med.
Nu har man ju fått blodad tand så de blir till å försöka få fler roller å även större roller.
Jag fick även lära mig hur många timmar det kan ta för en sån kort scen.
Tur att dom bjöd på fika ;)

Nu ska jag äta ännu mer å kolla lite tv :) får se om jag kastar in nått bonus inlägg ikväll om jag hittar nån bra info att dela med mig av.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar