onsdag 8 februari 2012

Dagens Pass Armar

Körde lite mer än bara armar idag.
Kastade in lite axlar också å lite benpress :)
Fick sinnes tryck i triceps idag å de kändes verkligen som om de skulle spricka :) älskar verkligen den känslan.
Fick så bra kontakt när jag körde triceps press med lite lättare vikter å körde slut på triceps totalt för att bryta ner muskeln ordentligt så de jan växa lite mer.

Men jobbigt nog känner jag redan lite tränings värk i låren :S tror jag måste komma igång med ben igen.
Brukar köra lite längre perioder med vila från ben då de svara så otroligt bra, inte jätte mycket med massa men definition till Max å grymt ådriga när jag kört ett tag :) riktigt nice men överkroppen ser så släpande ut så där av vilo perioder för ben ibland.

Fått i mig bra med mat å ännu bättre med protein. Just nu äter jag 250 gram jordnötter (inte bästa valet) men va fan de är ju bulk nu så Fuck it ;)

Imorgon hoppas jag på ett riktigt jävla brutalt bröst pass i hagsätra med Mecki :) då ska de fan få känna att de lever.

Tänkte även länka upp en del bra info om viktuppgång för de som vill gå upp samt info om bra mass bygge om nån vill bygga upp sig en del ;)

Lat i skrivandet idag å fantasi lös så nu ska jag forsätta kolla film å äta mina nötter :D
Ska försöka få till film klipp imorgon också ;)

Peace så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar