torsdag 23 februari 2012

Dagens Pass, rygg

Körde ett ok ryggpass idag. Känner att de är Inge bra för mig å träna själv längre, tappar lätt fokus å blir lite för slapp ibland, skulle verkligen behöva träna med andra men samtidigt är det så jäkla svårt å få till det med tider å de är ju ingen i Tyresö som tränar på flex längre (av de jag känner)

Får se om man kan få till att börja träna lite mer i hagsätra där man vet att man iallafall har Mecki :)

Urval av övningar: extra strikt idag

Latsdrag: 70x fail 1 sett 90x12 1 sett 100x10 2 sett 110x8 1 sett

Sittande rodd brett grepp: 85x10-12 4 sett

Sittande rodd smalt grepp: 90x10 2 sett

Middag ikväll blir KÖTT i stora lass med ris :) å de finns mycket så idag blir de till å äta ordentligt.

Känner att jag behöver bli lite striktare med kosten samt att jag får i mig mer å oftare så jag kan växa ordentligt. Är väldigt tveksam att jag fått i mig tillräckligt på senaste då vågen håller sig mellan 99,2-100,7 kg så nu måste jag börja äta mer å sköta allt extra noga dom sista veckorna innan de är dax för diet :/

Får se hur jag kommer klara den dieten, ända jag vet är att jag MÅSTE vara benhård mot mig själv om jag ska kunna ta mig till tävlings form.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar