onsdag 22 februari 2012

Dagens Pass, Armar

Skit datan bråkar med mig när jag försöker fixa ett mixat tränings klipp :(
Får försöka sen igen å se om jag får till den, för jag fick till en riktigt bra början/Intro ;) men men.

Passet idag gick bättre än jag trodde att de skulle göra å hade lagom bra med styrka å kraft passet igenom ;)

Urval av övningar:

Triceps press: 100x8-12 4 sett

Biceps curl: 50x fail 1 sett 70x8-10 3 sett avslutade med dropp sett från 70-20 med en BRINNANDE känsla i biceps :)

Bänkpress smalt grepp: 70x14 2 sett 100x8 2 sett

Körde lite magövningar i cablecrossen också som jag hade planerat 😉
Hade en skön känsla passet igenom å hade bra med energi.

Idag blir det husmanskost till middag 😉 ska bli satans gott.
Imorgon tänkte jag ge mig på Ryggen å min Trapz å se om jag kan få skiten å börja växa igen, lite små trött på att ryggen inte reagerar som jag vill längre 😞 men Fuck it, ska totalt döda ryggen imorgon med tunga vikter 😉 bära eller brista.

Bjuder på lite tjockis bilder från idag.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar