onsdag 22 februari 2012

Video!

Nu har jag äntligen fått till mitt video klipp som jag mixat ihop :D

för er som kanske vill gå med i ett bra tränings forum där ni lätt kan ta del av massor av tipps samt hitta det mesta ni söker inom träning så kan jag starkt rekomendera
http://forum.body.se/

Är själv med i de forumet å där har jag lärt mig väldigt mycket under resans gång ;)

de länkar jag tänkt dela med mig av ikväll har min data gömt för mig :( men ska se till att styra upp de snarast möjligt då jag tycker de är mycket bra info för den som verkligen vill ge 100% i sin träning.

så nu består kvällen av en del arbete ;) har en del jag måste få iordning inför kommande utbildning då jag bestämt att lämna bygg jobbet helt nu då jag tyvärr tappat suget å motivationen helt, har fått ett sånt sjukt jävla sug efter att få jobba med människor där man får vara med å förändra å hjälpa till.
Så nu ska jag börja utbilda mig till väktare :) trodde jag aldrig om mig själv men nu så vill jag vekligen komma in i yrket då de är så otroligt mycket som lockar mig.
som det ser ut så har jag jobb som evenemangs vakt till å börja med vilket är ett måste för att bli godkänd för utbildningen.

Massor av förändringar ska ske i mitt liv å mycket som jag ska ta tag i.

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar