onsdag 29 februari 2012

Tanke dag

Funderat en hel del idag efter att jag kolla mina form bilder igår.
Känner mig fan som en tjockis igen :(
Så nu blir det å köra kcal- i en vecka med högt protein intag å lite lättare vätske tömning för att se hur kroppen ändras.

Händer det mycket så är jag antingen vätske fylld eller bara för tjock.
Mitt tanke sätt är inte alltid normalt, men de är de som hela tiden tvingar mig framåt ;)

Vart en god frukost idag bestående av 2 skivor fiber bröd å på de var de ost, kyckling burgare å 4 ägg :) riktigt protein rikt ;)
Vart i Farsta med min lilla prinsessa idag också å fikat lite :) riktigt mysigt.

Just nu äter jag serano skinka som innehåller 133 kcal, 26 g protein å0 kollisar per 100 gram, men tyvärr är inte den kcal snåla lika god som den vanliga :(
Men skiten ska ner. Å 175 gram till ikväll :/
Till middag blir det iallafall panerad kyckling filé :)

Nu ska jag försöka fortsätta ladda med lite energi innan kvällens pass med Nippe :) ska bli skoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar