torsdag 16 februari 2012

Igår armar

Han tyvärr inte å skriva av mig igår :)
Körde ett skapligt arm pass igår som gav mig ett löjligt bra tryck i triceps, kändes som om de skulle explodera ;) synd bara att dom inte växer som de känns att dom skulle göra med de trycket :) körde inte så jätte tungt igår men ska i fortsättningen öka vikterna å köra färre reps å se till att bryta ner muskeln så mycket det bara går vid varje pass :) så med andra ord kommer jag förmodligen att totalt mörda mina bröst imorgon :D
Ska fan se till å växa ordentligt nu sista veckorna innan diet :)

Har äntligen börjat få lite förfrågningar om att hjälpa till med träning så snart kan man nog försöka satsa på PT jobb vid sidan av ;) ska även byta karriär inom kort också vilket blir optimalt för träningen å mina mål ;)

Fick även ett underbart mail idag som jag skriver mer om ikväll då dagens pass skrivs ner ;)


Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar