fredag 3 februari 2012

Dagens Pass, Bröst (igår)

I morse vart det ett efter längtat bröst pass igen :)  lyckligt vis nog så fick jag en sån butal kontakt i stort sett hela tiden å ett sjukt nice pump. kände mig riktig stor idag när jag tränade vilket gjorde mig mycket mer taggad hela passet ;)

Laddade innan passet med stekta ägg å en protte shake :) å efter passet kände jag att jag var värd en mini semester på solarieöarna :D

ibland innan passen kan man behöva lite motivation så man blir lite sådär EXTREM taggad :)
brukar titta lite på olika klipp då som typ



Men ibland kan man även behöva lite mer verklighets mål :)  en som jag helt klart ser upp till är en av de absolut trevligaste byggarna jag träffat.
Johan Malm som driver en grym kosttillskotts butik inne i stan på Olof Palmes Gata 12

Egentligen var det tänkt att de skulle blivit ett arm pass också men tyvärr var det så gott med kaffe hemma hos Stephen med Nippe å Robban :) så istället har man ätit mer vilket gav mig underbar halsbränna som jag just nu har :/
ser till att lördagens arm pass ska bli riktigt hårt å försöka total mörda mina små triceps.
Eftersom videor å bilder alltid är bra för att lyfta en bloggså bjuder jag på 2 bilder från förra bulken då jag svullnade upp lite gran :) kanske för fort



nu tänker jag dricka upp mitt kaffe innan jag ska gå å sova ett tag innan träningen :)

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar