lördag 25 februari 2012

Fitness dagen

Igår vart det hemma träning för hela överkroppen :) körde allt vad jag orkade med mina hantlar tills jag inte orkade lyfta mer ;)

Fitness dagen på Budo & Fitness i Västberga idag :) riktigt grym butik om man behöver tränings tillbehör eller kosttillskott i olika former :) riktigt nice att min älskade följde med mig idag vilket gjorde dagen riktigt bra ;)
De vart en del nya tränings kläder å lite redskap ;) ÄLSKAR mina nya byxor min älskade gav mig.


Efter dagen så vart det middag hos mina päron :) Mammas Skagen å avokado till förrätt å pappas grymma wok :) lyckades nog fan fylla kroppen med massa kcal idag ;)
Vart ingen träning idag utan valde att ta en vilo dag så jag kan ladda till Max för ett tungt å brutalt bröst pass imorgon :)

Snart är det dags att äta lite mer ;)

Peace Out
Serano/Parma skinka :) har 600 gram kvar så enkel får jag nog i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar