lördag 18 februari 2012

Igår. Bröst pass

Fick till ett riktigt bra pass igår med bra kontakt nästan hela tiden. Att höja vikterna gjorde susen ;) brann till ordentligt ibland ;)
Hade även sällskap av en god barndomsvän :) Mira. Var riktigt kul att se henne igen efter säkert 10 år.

Hade jäkla otur igår då jag åkte på en extrem jävla huvudvärk igen med 39-40 graders feber, ingen hitt då man är gräsänkling med min lilla prinsessa, tack å lov är hon rätt lugn av sig nu :)

Urval av övningar:

Bänkpress: 70x fail 1 sett 110x6-8 4 sett

Bänkpress lutande: 85x10 4 sett (vågar inte utmana axlarna ännu på grund av skada)

Cablecross centerläge: 35x12 2 sett 45x8-10 3 sett

Avsluta med lite bonus i Latsdrag :)
97,5x10 4 sett

Gick riktigt bra men på grund av att jag vart dålig på kvällen så kunde jag inte äta som jag hade behövt, får se om jag kan ta igen de på släktmiddag ikväll ;) går de som jag vill så blir det MASSOR av mat idag ;)

I övrigt blir det tyvärr vila nån dag nu så febern kan ge med sig ordentligt.

Kollat lite efter bra övningar som jag tänkte dela med mig av antingen ikväll eller imorgon där ni kan se de mest optimala övningar för olika muskel grupper.

Ser lite passande bilder ibland på nätet när man kollar runt :)
å även en bild på en rätt tuff tjej :)
Som sagt vill man så kan man.

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar