tisdag 21 februari 2012

Wazz up

Har tyvärr inte blivit nån träning sen i fredags eftersom jag haft en jäkla feber å skit. Har jag tur så blir det träning imorgon iallafall :) vore jävligt skönt att få träna igen igen för jag känner att min abstinens jagar mig :D
Igår kom min älskade hem igen :) jävligt skönt måste jag erkänna, så idag blir det mys hela dagen å ska även försöka oss på att rädda hennes liv (hennes mobil är trasig)

Vikten ligger idag på 99,8 kg FAN, under 100 igen. De är Inge bra att vara dålig för jag tappar all aptit.

Skulle egentligen ha delat med mig av info som jag hittat, men ska se till å göra de ikväll. Har så jäkla mycket i huvudet hela tiden, men nu börjar äntligen allt falla på plats å de mesta börjar gå vägen för mig (peppar peppar)

Btw, fick fel info om Teamet, tydligen så får jag veta helt säkert inom 2 veckor :( men de positiva är att Frida tyckte att jag passa i Teamet å de betyder en hel del för mig, tänk er själva att gå från 1,78 cm å 116 kg tjockis till att få veta att man passar in i ett Team för att tävla i Bodybuilding :D de är så jävla stort för mig å speciellt efter allt jag har gått igenom å även sånt jag kämpar med än idag ;)

Ska även försöka fixa en liten mix med filmklipp ikväll för å uppdatera hela resan fram tills nu ;)

Bjuder på en bild av min vackra lilla prinsessa tills dess å min kärlek å mitt största stöd

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar