tisdag 7 februari 2012

Dagens Pass, Rygg

Körde ett grymt jävla pass med Mecki idag.
Är fan riktigt jävla nice å träna med honom för han ser till att man är taggad till Max hela tiden å vi puschar varandra genom passet.
Hade otroligt grym kontakt genom hela passet idag vilket är otroligt skönt för man får sånt satans pump.

Å med den pump å tryck jag fick idag så märkte jag av lite att jag väckte uppmärksamhet ;) så jävla nice :)

Satte 2 st PB idag,
150x3 sittande rodd
127,5x5 brett latsdrag
Så nu vet jag att jag kan satsa mer på massa med lite tyngre vinter än innan.
Körde ca 10-12 reps på 105 kg i brett latsdrag.

Har nyligen fått i mig mat :) dock jäkligt svårt då jag mådde riktigt illa efter passet. Men de är bara tecken på ett bra pass ;)
Vi körde i ca 50 min å högt tempo mellan övningarna. Ska se om jag lyckas få i mig mer innan läggdags :)

Bjuder på lite bilder som är tagna ikväll efter passet. Magen är alltid svullen på kvällen efter all mat :D men nästan varje morgon ser jag mitt kära 4 pack :)
Inget jag direkt är van vid så de glädjer så sjukt jävla mycket.

Nu vet inte jag direkt om denna blogg är av intresse eller om de direkt är nån som läser, men om de finns önskemål på nått så säg gärna till.
Annars blir detta mest som en tränings journal för mig med bilder å en del tipps ibland.

Nu ska jag ta å dricka mitt kaffe ö försöka äta lite mer.

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar