torsdag 9 februari 2012

Dagens Pass sket sig BIGTIME



Före




skulle kört ett fett jävla bröst pass idag men på grund av att min kroniska huvudvärk ökade i smärta så kunde jag inte träna :(
ska se till å få ett brutalt pass imorgon istället.
men idag tänkte jag istället försöka hjälpa er å söka en del för eran skull ;) länkar upp olika tipps för olika typer av resultat eftersom vi alla vill ha olika resultat.
Å vill ni kunna se korekta utföranden för olika övningar så söker ni bara den specefika övningen på youtube å kolla ;) svårare än så är det inte.
Så KÖR NU FÖR FAAAAANNNN

Bygga Muskler (allmänt)

Bygga Muskler speciellt för tjejer

Ben & Rumpa (bra övningar)

Bränna Fett (grunderna)

Fettförbränning för den som gärna läser

Deffa

Öka i vikt

Protein. enkla tipps

kommer inte på så mycket mer nu :)
glöm inte att desto mer vilja för resultat ni har destå lättare blir det att kämpa för sina mål å ni orkar pressa er själv till max.

jag hatade verkligen träning från börja å mådde illa vid blotta tanken å idag brinner jag för träningen istället. så kom inte med dåliga ursäkter om tid å skit, gå bara upp tidigare å börja med promenader så får ni mersmak eller gör träningen till en rutin vilket hjälpte mig.
jag satte en tid å såg till att den tiden var avsedd för träning minst 5 dagar i veckan.

"NO PAIN, NO GAIN"

Peace out ;)

Idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar