söndag 26 februari 2012

Dagens Pass, Bröst

Körde ett ok pass idag, med fokus på bänk i stort genom hela passet. Hela dagen igår gick åt till att fylla på för att kunna få ett bra pass idag :) å de märktes att jag hade kraft då de vart fler reps på "tunga" vikter

Har fyllt på med lite skit nu så jag har när jag behöver få i mig extra.
Köpte t,ex en låda med bars som har 477 kcal per st ;) lagom mellanmål.
Å nya kläder som gör att de är roligare att visa upp :)
Träningen betyder så sjukt mycket för mig så i stort sett allt med träning gör mig glad.
Jag älskar olika fitness evenemang å jag älskar tränings kläder :) normala kläder är ju tyvärr inte gjorda för hårt tränande människor vilket gör att bär jag hittar t.ex en nice tröja som sitter bra över ryggen så ser det för jävligt ut över magen :D därför är det oftast all in på träningskläder ;)

Ställde mig på vågen imorse :) 102,2 kg som morgon vikt känns jävligt nice, har tagit mig nästan 4 veckor att passera 100,7 så nu antar jag att jag får i mig rätt mängd med mat.

Ikväll ska de ätas en jävla massa kött igen ;) men de är ju ett tag kvar så jag hinner med iallafall 2 måltider till innan det är middag :)
Totalt har jag ca 4-5 mål kvar idag att få i mig, har redan fått i mig 2 mål med ca 1500-2000 kcal totalt ;)

Resten av dagen blir det att städa här hemma med min kära dam :) men hoppas på att kunna hitta på nått i detta underbara väder. Kände när jag knalla lite i skogen på vägen hem att jag har missat några dagar med D-vitamin, märks lätt när solen kommer fram om man missat eller inte, så nu jävla känner man en extrem lycka i kroppen ;) bara se till å sköta alla vitaminer igen.

Today is a fucking good day ;)
There is no stoping me from retching my dream. I'm retching for BIG and ripped as hell ;)
This is my life, this is who I am, this I my struggle, if you don't like, fuck you. I'm doing this for me and nobody else

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar