måndag 21 maj 2012

Ådror poppar fram :)

Nyss hemkommen från ett riktigt nice bröst pass :)
Var inte så jätte taggad först men bet ihop å drog till gymmet :)
Väl igång å varm så vart det ett jäkla fint pass.
Märker att ådror poppar upp mer nu, syntes bra över axlar å bröst när jag väl fick upp trycket vilket leder till att jag spanar in mig själv lite för mycket :D alltid tyckt att ådror är tecken på bra resultat å allmänt coolt :) å nu finns det på mig också ;)

Då måste man ju få beundra sig själv lite extra.

Kosten idag vart ju som jag skrev igår, å jag kan lova att när man ligger på så stort kallori minus så tar kroppen ut sin rätt :/ är lagom skakis nu å min energi blev nog kvar på gymmet.
Så den får jag ta tillbaka imorgon :)
Tänker köra samma modell på kosten imorgon med som sagt å hoppas att jag pallar det.

Övningar:

Bänkpress plan: 5 sett

Bänkpress lutande: 5 sett

Cablecross uppifrån: 3 sett

Cablecross mitten: 3 sett

Cablecross nedifrån: 3 sett

Flyes i maskin: 5 sett

Kondition högt tempo 10 min
(dog lite då)

Imorgon tänkte jag köra axlar å nacke :) då jävlar ska det mördas tänkte jag.
Kommer vabba imorgon då min lilla prinsessa blivit dålg :( så jag ska försöka se till å ställa mig på Crosstrainern här hemma å bränna bort fläsket lite extra så jag får resultat snart.
Får se om vi kommer ut lite i friska luften också.

Peace Out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar