söndag 20 maj 2012

Benen mår väl ok

De var satan va härligt det var att köra ben ordentligt igen :) var fan kul.
Var inte så stark, men satan va de tog bra vill jag lova.
Så nu blir de till å sköta benpassen igen. Tur att mina ben svarar bra så jag hinner få tillbaka ordentligt med ådror innan kortbyxorna kommer fram ;)
Lite övningar

Benspark: 3 sett

Benböj: 3 sett

Benpress: 3 sett

Vadpress: 3 sett

Vet ej vad de andra heter, men jag kallar den för gyn stolen :D för insida å utsida av låren. Lär kännas en del på insidan imorgon tror jag ;)

Kosten har vart riktigt bra idag å jag känner mig riktigt nöjd :)
Imorgon tänkte jag köra jäkligt enkelt å inte det bästa valet inom kost men gör det ändå :) kosten kommer bestå av

Mål 1: 1 shake
Mål 2: 1 shake
Mål 3: 150-250 gram keso
Mål 4: 1 äpple
Mål 5: 3 kokta ägg
Mål 6: 1 äpple

Eller fan, så kör jag i 2 dagar istället. Kommer se till å hålla högre med protein sen framöver för att inte förlora för mycket massa på kroppen.
Men jag kommer ligga lågt med kcal resten av tiden nu å hålla högt tempo på gymet för att hålla förbränningen hög.
Har börjat få mer å mer ådror över bröst å armar när jag får upp trycket på gymet vilket känns jäkligt bra då jag vet att BF% minskar ;)
Bara å lägga i högsta växeln nu.
NU KÖR VI......

Btw, var ute på indian jakt idag vilket inte gick så bra :D

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar