tisdag 22 maj 2012

Lågt kcal, axlar & cardio

Hemma med min kära prinsessa idag å myst :)
Hållt kosten precis som tänkt ;) lite bacon till middagen för att få lite fett innan träningen för att orka.
Jag kan lova att
väldigt lågt kcal + träna axlar å cardio
= helt DÖD.

Övningar:

Axelpress maskin: 6 sett

Front lyft hantlar: 3 sett

Axel shrug: 4 sett

Baksida axlar maskin: 3 sett

Sidolyft hantlar: 4 sett

Rodd nedifrån-upp: 3 sett

Crosstrainer: 15 min (räckte gott å väl)

Man känner ju helt klart att lågt kcal tar ut sin rätt med mig ;) men Fuck it, jag biter ihop :) kanske inte ser lika glad ut som en smile gubbe men de skiter jag i.
Håller gott humör så länge ingen försöker fälla mig för då får man skylla sig själv kan jag lova.

Don't fuck with anyone dieting, because then you can only blame yourself ;)

Nu orkar jag inte skriva mer för jag är så jävla hungrig å seg.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar