onsdag 23 maj 2012

Helvete :)

Vilket jävla rygg pass de vart idag :)
Helt sjukt vilken jävla kontakt jag hade.
Jag lovade mig själv å jag trycket som om de skulle brista i Latsen ;)
Å nog fan var det på gränsen kan jag lova.

Körde mycket dropp sett idag :)
När jag körde andra vändan med dropp sett i latsdrag smalt grepp så höll jag på att svimma av direkt efter :D
Lite små kul men obehagligt när det väl slog till.

Var bara å sätta sig ner å blunda lite.
Sen var de bara å gasa till max igen ;)
Inget ska hindra mig.
Hållt kosten riktigt jävla bra idag med å de känns jäkligt bra.
Jobbigt å vara så jävla hungrig å söt sugen nu bara.

Jag är ju trots allt van vid buffé i stora mängder till att dra ner på ALLT, min stackars magsäck är inte van vid att vara så här tom :(
Men va fan, bit ihop nu.
Resultaten kommer till den som kämpar för dom ;) å de tycker iallafall jag att jag gör.

Några övningar idag:

Hantel rodd: 3 sett vanligt 2 sett dropp

Latsdrag: 2 sett vanligt 2 sett dropp

Latsdrag smalt grepp: 2 sett dropp

Sittande rodd cablemaskin: 3 sett

Körde självklart en del annat ;)
Till helgen kommer jag se till å få i mig lite mer fett för att orka bryta ner kroppen så jävla mycket bara går
(tränings mässigt såklart)

Imorgon tänkte köra armar ;) å då jävlar ska de hända grejer ;)

Peace out så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar