tisdag 1 maj 2012

Deffa. Nu är det dags

Nu ska det skulpteras till Max.
Nu är det dags för en hård deff, har beställt nya å mer kosttillskott för att kunna hålla kroppen vid liv :) kommer att bli hårda 4-6 veckor nu som ska genomföras.
Jag lovar alla er som läser detta att mina ätar dagar kommer endast bestå av en extra portion av kyckling å inget annat.
Godis, fika bröd eller annat skit ska slopas helt nu, inga ursäkter, inga hinder, nu är det bara att bita ihop. Det ända jag får äta för extra lyx är 200 gram serano skinka i veckan som endast tillför extra fett å ökat protein.

Nu är jag trött på min kropp å min form. Nu kommer det hända saker kan jag lova ;) å det ska uppdateras regelbundet för att visa alla att era ursäkter funkar inte.
Vill man, så kan man.

Kostupplägget ser ut som följande:
Mål 1 05:00: en protein shake med tillhörande kosttillskott

Mål 2 09:00: protein shake med rapid
Speed.

Mål 3 11:00: kyckling & broccoli med lite extra tillsatt fett, eller tonfisk inlagd i olja.

Mål 4 14:00: protein shake

Mål 5 18:00: kyckling & broccoli med lite ris.

Mål 6 21:00: protein shake å ett äpple

Kommer ändra en del vart eftersom tiden går samt att det kommer även bli kött å en del fisk istället för bara kyckling.
De 2 sista veckorna blir det tonfisk i vatten till lunch för att minska kcal mer i sista fasen ;)

Kommer att bli hårt men förhoppningsvis goda resultat ;)

Peace out!!



1 kommentar:

  1. Skabli kul å följa, lite samma upp lägg på tider vad det gäller kost.lycka till å kör hårt gubben jag möter dej på andra sidan om en månad när jag är klar också :)

    SvaraRadera