lördag 12 maj 2012

Armar & arbete

Fick till ett bra arm pass idag även om jag inte kände mig så manad. Kände mig utslagen å halv kass imorse, men Fuck it. Bara å bita ihop å köra ändå ;)
litet urval av övningar ;)

Hantel curl: 5 sett 10-17,5 kg's hantlar

Hamer curl: 3 sett 10-17,5 kg's hantlar

Cablecurl med rep: 3 sett 40-60 kg

Triceps press med rep: 4 sett 23-50 kg

Triceps press en arm: 3 sett 14-18 kg

Cablecurl handtag: 4 sett 14-18 kg

Körde lite mer för triceps idag :)
Men tyvärr vart det lite för mycket kollisar igår vilket gjorde min hud väldigt slät :( ska ju vara ådrig å knölig :D
Dragit på kollisar idag inför bröst imorgon :) å då jävlar mig ska jag se till å få tryck å bli riktigt ådrig ;) ska se till å få lite bilder också å kanske nått film klipp så jag har nått nytt å lägga upp :)

Efter träningen idag var det extra jobb på Svensk Evenemangs Säkerhet :)
Som sagt så trivs jag där å gillar de yrket mer å mer. Får se vad framtiden har för mig inom yrket. Hur som haver så vill jag verkligen BORT från bygg branschen. Är så jävla less på skitiga byggen. Just nu är jag kvar bara för att jag jobbar med vettiga personer.
Men självklart saknar jag många av jobben jag vart på men endast på grund av kollegorna man haft då.

I somras hade jag ett fett nice jobb med Timmy. Vi renoverade på kungliga tennis hallen :) riktigt jäkla nice vi hade de där. Fin snickeri med fria händer å grymt väder nästan hela tiden :)
Sånna jobb kan jag lätt vara kvar för ;)


Tänkte avsluta idag med att hjälpa en cool fitness profil å en jäkel på kampsport att se till så hon får fler röster till miss world. Klart som fan att vi måste hjälpa henne när hon representerar Sverige i en sån tävling ;)

http://www.missworldsweden.se/deltavling2012/beata_malecki

Gå in på länken å rösta på henne, hon uppskattar all hjälp hon får.

Lycka till Bea.

Peace Out gott folk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar