torsdag 24 maj 2012

Mör i kroppen

Min sömn har inte vart den bästa de senaste dagarna. Svårt å somna, vaknar på nätterna å har alltid en djävulsk huvudvärk när jag vaknar.
Det märks verkligen att kroppen inte har mycket att få energi ifrån nu.

Min mage blir slätare, ådror syns mer å på fler ställen nu. Min motivation stiger för varje dag å när jag ser mig själv i spegeln så blir det lättare att stå emot hungern å sötsuget.
Rutorna SKA fram å mycket mer ådror ska det vara över kroppen.

Dagen idag har tråkigt nog inte så mycket å bjuda på :(
Linnéa mår Inge bra å hon har åkt på öroninflammation samt hög jävla feber :/ lite små jobbigt med en sjuk prinsessa. Å vädret gör ju inte dagarna lättare. Så jävla tråkigt å gå miste om sånt kalas väder.
Blir nog till å fika lite på balkongen så jag får sol iallafall.

Å ikväll tänkte jag kanske köra på Flex så jag kan sola också, om inte så blir det träning med Nippe senare ikväll ;)

Så tills dess
Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar