tisdag 22 maj 2012

Taggad

Känner mig så jäkla taggad inför passet idag :) å jag står mig jäkligt bra trots väldigt lågt med kallorier.
Istället för Keso till lunch idag så valde jag att ta en Kyckling sallad, är trots allt lågt på allt i de med ;)
Middagen kommer bestå av ägg idag med :)
Så länge jag ser till å få i mig protein i tillräcklig mängd så bör det funka i Max nån dag.

Kan inte ligga för lågt för länge då jag riskerar att tappa för mycket massa på kroppen å de är ju då fan inte ok i mina ögon.
Det är ju trots allt en fin form jag är ute efter å inte nån pinne :D

Med lite tur så kanske vikten stannar omkring 85 kg med bra form vilket jag hoppas på. Vill inte väga för lite på mina 1,78 cm.

Nu blir det till att plocka lite här hemma å ta hand om min lilla prinsessa som är sjuk.

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar