tisdag 8 maj 2012

Step tha Fuck back...

Vabbat med min prinsessa idag med å kommer få göra det imorgon också då de är provtagningar på henne för allergi :(
På kvällen vart det jobb på derbyt vilket gick riktigt bra, fick vara med på visiteringen :0 å det var helt seriöst ett riktigt konditions pass :D att visitera några hundra stycken på ca 2 timmar bränner en del kan jag lova ;) å ett antal ben böj vart det som känns en hel del nu :) träningsvärk redan.

Under matchen fick jag hjälpa en tjej till sjukvård då hon rasar 1,5 m å landade på huvudet :/ riktigt obehagligt å se men tack å lov så klarade hon sig skapligt som det verkade. Dock fick hon åka ambulans på grund av den kraftiga smällen å en väldig smärta.
Hon hade en himla tur i oturen som landade på en platå å inte en betong trappa intill.
Just nu så hoppas jag att hon känner sig bättre å att det går bra för henne.
Första gången jag får rycka in å hjälpa nån på de sättet, men det känns så JÄVLA bra å kunna finnas där när någon verkligen behövde hjälp.

Efter jobbet vart det såklart TRÄNING ;) å idag fick jävlar mig brösten jobba ;)

Flyes i maskin: 41x20 4 sett 68x10 2 sett 47x15-20 3 sett

Bänkpress: 60x Fail 4 sett

Bänkpress lutande: 60x Fail 4 sett

Höll som sagt låga vikter :) å det är helt sjukt vilket kontakt jag fick idag å trycket kändes :)
Fick en del blickar av de som var där så jag tror att de syntes att jag hade tryck :D älskar den underbara känslan.
Jag vill ha tryck tryck tryck, mera tryck, för tryck, de känns så JÄVLA BRA ;)

Fick tyvärr avsluta denna dag med sämre kost då de inte fanns nått färdigt, men de är skit sak samma ;) lågt med kallorier å lagom med protein så är jag nöjd.
Imorgon blir det vilo dag för kroppen så jag inte sliter ut mig själv för fort nu när jag har hittat hem igen ;)

Om nån har nått önskemål på nått tipps i ett inlägg så säg gärna till. Tänkte försöka få till ett inlägg imorgon med förbrännings tipps samt små ändringar i vardagen som ökar er förbränning ;)

Men nu är det sov dags ;)
Peace out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar