tisdag 22 maj 2012

Kan jag så kan DU...

Mitt första klipp jag gjorde. den andra är dock bättre ;)



Denna funkar tyvärr bara via data, men helt klart värd att se :)



Många komme rmed ursäkt efter ursäkt istället för att försöka.
jag var likadan tills jag själv insåg att om jag inte tar tag i saken så kommer inget att hända.
det räcker tyvärr inte alltid med att bara minska portioner när man äter.
för att nå dit du vill så krävs det fokus, engagemang å självklart viljan att ändra sin fysik.
är du trött på din kropp?

Se över din kost, börja rör på dig lite mer så är du snart igång på riktigt.
kom inte med dåliga ursäkter, för de finns alltid nån som har mindre tid eller sämre omständigheter än dig å ändå lyckas.

med vilja så kommer man långt.

För mig är träningen en del av mitt liv nu & jag är så otroligt glad att jag tog steget att förändras.



Så vad väntar ni på???  SÄTT IGÅNG

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar