fredag 11 maj 2012

Totalt mördat Axlar

Hållit igång riktigt hårt på jobbet idag vilket gav mig riktigt bra förbränning.
Burit mycket å sprungit massor i trappen. Var så duktigt att jag slopa hissen även när jag var helt slut å skutta upp 6 våningar ;) vad gör man inte för att öka sin förbränning.

Efter jobbet vart det ett riktigt mördar pass för axlarna :)

Frontlyft: lätta vikter med många reps ca 6 sett

Sidolyft: lätta vikter, många reps, ca 5 sett

Axelpress: 2 sett

Baksida axlar i maskin: 41x15-20 3 sett

Å ytterligare 4 andra övningar som jag tyvärr inte kan namnen på ;)

Är riktigt nöjd med passet överlag å fick bra kontakt. Tyvärr fick lite små ont i vänster axel mot slutet, men va fan, får väl bita ihop eller hur :)

Backar då fan inte igen, för nu jävlar ska det mosas på gymmet å köra sten hårt. Kommer hålla på lätta vikter med många reps resten av min diet. Är inte direkt stark nu ändå (som om jag är det annars :/ )

Kosten kunde vart bättre idag, men men, får fylla ut med näringsämnen till middagen som jag missat.
Fått i mig lite drygt 125-140 gram protein än så länge iallafall :)
Å fredags mys ikväll består av lite serano skinka samt räkor efter det ;)

Imorgon står det armar på schemat å då ska jag se till å köra skiten ur triceps innan det är jobb dags på stadion för Svensk Evenemangs Säkerhet :) riktigt trivsamt extra jobb vill jag säga. Hoppas bara jag slipper visitering denna gång :D fortfarande träningsvärk i låren så det heter duga :)

Peace Out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar