torsdag 10 maj 2012

Galet bra ryggpass!

Ett grymt jävla bra pass för ryggen idag :) 5 övningar tog död på mig å gav mig ett galet tryck ;)

Latsdrag brett grepp: 68x15-20 4 sett

Latsdrag smalt grepp: 68x12-15 2 sett 41x fail 2 sett

Hantel rodd: 40x fail 1 sett 30x fail 4 sett

Sittande rodd: 50x10-15 3 sett 60x10 1 sett 80x8 1 sett 90x6 1 sett
Droppsett 90,45,20 x fail å dog fan på slutet :)

Avslutade i cablemaskin ;) fick sån galet bra kontakt att det verkligen sved i latsen ;) tryck till max för första gången på länge å de kändes så satans bra :)

Äntligen känner jag mig 110% på banan igen å de tänker jag dra nytta av kan jag lova :)

Gått riktigt bra med kosten idag också, fått i mig bra med protein under dagen dock kanske lite lågt med fett, men de gör inget anser jag idag ;)

Ser fram emot varje pass nu igen å jag känner redan suget för imorgon :)
SÅ JÄVLA SKÖNT.............

Nu jävlar kör vi gott folk. Fuck era ursäkter, bara er själva ni hindrar å ingen annan så bit ihop å KÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRR.

Peace Out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar