tisdag 1 maj 2012

Bröst & Axlar

Körde med Nippe idag :) riktigt skoj.
Vart bröst å axlar för min del medan han körde ben.

Riktigt jävla härligt pass kan jag erkänna. Slopade vikterna helt idag å tröttade ut musklerna totalt ;) jävla skillnad kan jag lova.
Nippe hade blivit rekommenderad en övning för axlarna av Frida Palmell som är stor profil inom bodybuilding å den övningen visade Nippe för mig, säger bara satan i helvete vilken jävla mördar övning för axlarna. Jag trodde ALDRIG att 2 kg hantlar kunde svida så jävla mycket. Jag visste att bodybuilding inte handlar om styrka utan bara kontakt, men hallå.
Bygga muskler = GLÖM styrka helt...

Styrkan du får ska du se som en bonus, desto starkare du ser ut å vara desto bättre ;)
Fokusera enbart på kontakt med rätt muskel grupp, se till att utföra övningen strikt och ordentligt å kör många reps så lovar jag att det svider som aldrig förr. Det är bara när det börjar svida som du kan räkna dina reps.

Fick sån kontakt i dagens pass att jag vet med all säkerhet att jag kommer att få träningsvärk igen ;)
Känns så jävla skönt å vara på banan igen å kunna fokusera på träningen ordentligt.
Är mycket gladare, positivare å mer fylld av livs glädje igen. Jag brinner för min träning å ÄLSKAR att jag tog steget till ett hälsosammare liv ;)

No more fatboy, ripped as hell here i come ;)

Peace out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar