fredag 4 maj 2012

Språnget närmar sig!

Idag vart det axlar å bröst igen :) vart lite disco de här dagarna men det är bara för att just nu är det "rehab" träning gör att se så jag orkar ordentligt samt för att se att kroppen hänger med som den ska.

Men imorgon blir sista rehab passet ;) för idag fick jag sån GALET jävla bra kontakt med brösten. Det sved nått så galet nice i brösten under varje övning :) grymt skönt.
Imorgon börjar jag mer eller mindre på allvar igen å då ska det köras sten hårt med extrem fokus på att skulptera kroppen så bra jag bara kan ;)

De närmaste dagarna så kommer det släppa en hel del vätska från kroppen vilket é nice för då syns ådror mer på kroppen ;)

Kosten har funkat bra eller till och med bättre än jag själv trodde. Jag biter ihop för sötsaker å tar ett äpple istället :) känner mig lite små stolt.
Kommer snart öka fett intaget för extra energi när kroppen skalas mer.
Proteinet ligger runt ca 150-200 g per dag å det känns ok.

Hoppas bara att allt går vägen nu så jag får den kropp jag sliter för.

Så från och med imorgon blir inläggen trevligare å läsa för den som gör det samt att tipps kommer att komma oftare.

Peace out så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar