söndag 6 maj 2012

FTW, I'm back on track (almost)

Körde ett grymt rygg pass med Ola idag ;) sån jäkla bra kontakt å ett bra tempo genom passet.
Körde klassiska Latsdrag å Rodd som grund övningar å körde en del skivstångs rodd ;) riktigt härlig övning som ger fint tryck i ryggen.
Vi körde omkring ca 6-8 olika övningar med ca 2-4 sett per övning, lite många övningar mot vad det brukar vara men det vara bara för att jaga kontakten på så många håll som möjlig idag ;)


Känns riktigt bra å kunna köra passen som de ska köras nu å känner att kroppen tillåter mer å mer för varje pass :) så jävla underbart att kunna träna ;)
Det ända som saknas nu är att min kropp återfår trycket igen så jag kan få flexa lite för mig själv :D skämt åsido, trycket hjälper mig att kunna ta i med det lilla extra som behövs igen samt att kroppen ser allmänt bättre ut ;)
Under nästa vecka kommer jag öka på kosttillskotten för att vara säker på att jag får i mig allt som behövs under min diet samt för att bättra resultaten som kommer jag köra ca 400-600 mg koffein innan passen för att öka allt i kroppen.

Fått i mig 200 gram Parma skinka under helgen som det vara planerat :) äntligen hittat en som är tillräckligt lik
Den som finns i Spanien.

Var också å kollade på min älskade prinsessa när hon hade dans show
:) kan lova att jag å min käraste var riktigt stolta som föräldrar å se henne på scen idag ;) å det var även ett litet uppträdande av en artist vid namn Erik Saade också :) lite kul att de gjorde evenemanget så pass stort för barnen.

Kvällen idag avslutades med grillning med Tina å Robin. Vart kött med grönsaker å istället för kollisar så valde jag en lite fetare sås istället.
Imorgon är det ordinarie diet meny igen :) kommer bli hårdare för varje vecka å för varje kg så ska jag bli striktare så att jag inte tappar volym lika fort som jag tappar kroppsfettet.

Peace Out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar